Kartals rum

Kartals rum

Som ni kanske förstår så håller jag på att fixa iordning lite i Kartals rum i och med att han ska få en ny säng. För ett tag sedan fick han bland annat ett riktigt sängbord vilket han inte har haft tidigare. Jag tänker att rummet ska gå från det lite barnsliga rummet till ett lite mer tufft killrum. Det har jag hållt på med lite smått ett bra tag nu men nu känner jag att jag ska fixa iordning det ordentligt. I bilden ovan ser ni några av dom favoriterna som har fått eller ska få flytta in i hans rum. Den underbara lampan har jag fixat själv men med inspiration från Innermost lyxiga lampa. Jag planerar att skriva ett utförligare inlägg om hur jag gjorde lampan.

Kommentera/Leave a Reply

