Svartvit bilmatta

IMG_20151122_184633

H&M hade ett tag en riktigt snygg svartvit matta med bilvägar på. När jag hade bestämt mig för att jag ville ha n sån till Kartals rum så var dom redan slutsålda och när dom väl kom in igen så sålde dom slut på bara en dag. Men jag har lite svårt att släppa saker när jag har bestämt mig för att jag vill ha något. Så jag var bara tvungen att ha en sån matta. Så då tog jag saken i egna händer och köpte en bommullsmatta och lite textilfärg. Efter några dagars målande så är den nu klar. Och den passar perfekt i Kartals rum som ska få spegla hans intressen och passa en lite större kille. Både jag och Kartal är supernöjda och jag hoppas att den ska roa honom i flera år framöver, för biltokigheten lär väl inte gå över så fort?

One thought on “Svartvit bilmatta

Kommentera/Leave a Reply

