Sänghimmel/koja

image

I helgen var vi ett vackert dop för min systerson Abbe. Han hade önskat sig den vackra sänghimmeln/kojan från numero 74. Men jag tyckte att denna är nog inte så svår att fixa själv så jag letade runt efter dom perfekta materialen och satte igång. Det var förvånansvärt lätt och både jag och min syster blev väldigt nöjda med resultatet. Väldigt likt orginalet faktiskt och i väntan på att lilla Abbe ska kunna mysa där inne så passar storebror Sigge på att mysa in sig. Kul att göra en egen gåva som uppskattas så mycket av den som får den.

image

2 thoughts on “Sänghimmel/koja

Kommentera/Leave a Reply

