Update

wpid-IMG_20131211_140253.jpg

Ja, här var det ju väldigt dåligt med uppdateringar. Men jag har inte orkat bry mig så mycket alls på sista tiden, jag är ganska less på det mesta just nu känner jag. Men men det är väl bara att komma igen och ta nya tag fast jag helst av allt vill lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och vakna upp en bättre dag.

Helgen som var spenderade jag i alla fall i Ullared med grannarna och det var vi ju inte ensamma om, försäljningsrekord och massor av besökare kan den dagen summeras med. Men många fina fynd gjorde jag och det var väldigt trevligt att hitta på något tillsammans. Bland annat hittade jag skridskor till mig och Kartal, så den här vintern ska vi lära oss att åka, jag kan tänka mig att jag är lite ringrostig och Kartal har ju aldrig stått på några.

I övrigt så har nedräkningen inför bröllopsresan börjat. Det ska bli så skönt att få komma iväg och bara vara vi två och ladda batterierna.

One thought on “Update

Kommentera/Leave a Reply

