Dåligt med inspiration…

IMG_20150120_192417

Ja just nu har jag väldigt dåligt med inspiration för att skriva några roliga inlägg här. Känner inte att det händer något direkt roligt som är värt att skriva. Men jag har några roliga syprojekt på gång just nu. Dels så har jag börjat med ett babynest till Kartals lilla kusin som är beräknad att komma i juni. Det blir ett romantiskt nest som kommer passa den lantliga stilen som min syster tycker så mycket om. Sen så ska jag också sy nya överdrag till våra barstolar hemma. Stolarna är i konstskinn och vi smörjde aldrig in dom då vi inte trodde det behövdes när det inte var äkta läder men där hade vi fel så dom ser inte så roliga ut längre då dom har spruckit i tyget. Så nu är det dags för ett nytt överdrag till dom. Ska bli spännande att se hur det går.

2 thoughts on “Dåligt med inspiration…

  1. Så spännande med nestet tycker jag! Tänk att vår lilla ska få ligga där i och mysa!

    Visst är det svårt med inspirationen till bloggen i bland… Framförallt så här på mörka årstiden innan våren piggar upp!

Kommentera/Leave a Reply

