2014

Dom senaste åren har jag alltid gjort en resumé av året i bilder och det tänkte jag göra även i år. Dessa har varit ganska populära att läsa och även roliga att göra!

JANUARI

wpid-20140112_110344.jpg

Vi njuter av vintern och Kartal leker i snön för första gången!

FEBRUARI

Vi sover på hotell och njuter av en utekväll på stan medan Kartal sover hos moster Jennifer.

Vi sover på hotell och njuter av en utekväll på stan medan Kartal sover hos moster Jennifer. (Alla småbarnsföräldrar vet hur mycket det är värt!!)

MARS

mars

Jag blir moster till lilla Julia!

APRIL

april

Kartal får en sandlåda av mormor och morfar.

MAJ

wpid-20140518_115910.jpg

Vi byter ut spjälsängen mot en växasäng. Liten börjar bli stor!

JUNI

juni

Det är fotbolls vm och mina killar spenderar mycket tid framför tvn i tyska färger

JULI

juli

Vi hippar min syster som ska gifta sig!!

AUGUSTI

IMG_20140810_162616

Min älskade syster gifter sig!!

wpid-2014-09-08-20.23.49.jpg.jpeg

Vi har semester i Turkiet!

SEPTEMBER

september

Vi firar Kartals 2-årsdag!

OKTOBER

oktober

Vi uppvaktar min mormor och morfar som firar guldbröllop.

NOVEMBER

november

Fina Julia har namngivelse

DECEMBER

IMG_20141215_123502

Vi firar jul!

wpid-20150101_150123.jpg

Vi firar nyår!

2014 var verkligen ett år fyllt av kärlek och jag hoppas att 2015 bjuder på minst lika mycket och förhoppningsvis ännu mer lycka och kärlek!

One thought on “2014

Kommentera/Leave a Reply

