Projekt!

Jag älskar att ha små projekt på gång och det är kul att passa på när inspirationen finns. Nu när köket är klart (förutom att det saknas en kran) har jag påbörjat nästa projekt. Jag köpte ett dockhus på blocket som jag ska renovera och använda som bokhylla i Kartals rum. Det ingick massa fina möbler också så om Kartal vill så kan det bli ett riktigt dockhus sen också.

image

Huset i originalskick.

image

Nu är det grundmålat och väntar på lite färg.

Fortsättning följer…

Världen är liten ibland, det visade sig att jag köpte huset av ett par som bor på samma gata som mina farföräldrar bodde på. Hon var dessutom bekant med min faster Veronica. Kan du gissa vem det är Veronica?

Kommentera/Leave a Reply

