Lekstuga

Eftersom jag är nästintill sängliggande nu så har jag gott om tid att drömma nu när jag börjar må lite bättre. Vad kan jag då drömma om när trädgården börjar bli verklig? Jo en lekstuga! Drömmen blir inte verklighet förens nästa sommar men det gäller ju att vara ute i tid och planera. Den här skissen är nog så jag vill ha den i alla fall.

image

Jag har märkt att jag vill ha en lekstuga som har ALLT! En liten kiosklucka ska väl ändå få plats på ena sidan? Och en bensinmack på en annan?

image

Ett mysigt kök är väl ett måste?

image

Och ett pirattema kanske passar en liten kille? Men det kanske inte passar med ett mysigt kök och en kiosk?

Oj så många idéer! Får nog fundera lite till. Men utseendet är nog ganska klart. (Med utrymme för mindre modifieringar)

4 thoughts on “Lekstuga

Kommentera/Leave a Reply

