Kartals rum

Jag har hållit på det ett tag men nu lägger jag upp bilder på Kartals rum. Det ses bäst i verkligheten men nu kan jag inte låta bli att dela med mig av det.

image

Temat för rummet är svart vitt och rött. Man kan tro att Tuna har styrt över inredningen ganska mycket men faktum är att jag har bestämt allt. Jag är väldigt förtjust i resultatet och gillar att det inte är ett klassiskt barnrum utan det är litte tuffare.

image

Kartals säng med sängkläder som vi fått av faster Tanju.

image

Flaggspelet från pappas fotbollslag som hänger över sängen.

image

En av vimplarna. På svenska blir det ”jag är en örnunge”. Gulligt och passande.

image

Kartals första nalle som har lånat en body med lagets logga. Den har han fått av Farmor.

image

Det fina Mantorps park bordet som jag målade.

image

Bokhyllan med lite leksaker och fina förvaringslådor.

image

Leksakslådan som jag målade.

image

image

image

image

Brio favoriterna som han fått av Mormor och moster Jennifer.

image

Dörrskylten. Det betyder ”Örnnästet” eller ”Kartals näste”

One thought on “Kartals rum

Kommentera/Leave a Reply

