Hoppsan/Whoops

Jag disskuterade bilbarnstol med Annelie i helgen och blev inspirerad av olika funktioner och så. Jag började därför givetvis kolla runt på internet för att se över utbudet och priserna lite. Där hittade jag en väldigt bra modell till ett väldigt bra pris. Jag blev ju såklart sugen på att köpa den då men ville föst se och klämma på den så jag åkte till Babyproffsen för att kolla in den. Därifrån gick jag sedan en Bilstol rikare och lite fattigare. Dom hade den visst till ännu bättre pris…

I was talking about carseats for babys with Annelie this weekend and got inspired by different functions. Therefore I of course started looking on internet to see the supply and prises available. There I found a very good modell to a very good prise. Of course I wanted to by it then but first I wanted to see it and feel it so I went to Babyproffsen to look at it. I walked out one carseat richer and little poorer. They had it at a even better price…

Det blev en sån här, en BRIO Primo, en väldigt säker och smidig stol.

It became this, a BRIO Primo, a very safe and easy chair.

2 thoughts on “Hoppsan/Whoops

Kommentera/Leave a Reply

