Käpphäst

Idag gjorde jag ett nytt pysselprojekt. En käpphäst fast i form av en ren. Den blev jättesöt och jag är väldigt nöjd. Tyvärr är den inte helt klar för min häftpistol verkar ha rymt så jag har inte kunnat fästa huvudet på pinnen.

Today I made a new project. A pinhorse but in the shape of a raindeere. It became very qute and I am very satisfied with the result. Unfortunely it did not get all finished because my stiftgun seems to have escaped so have not been able to fasten the head to the stick.

3 thoughts on “Käpphäst

  1. Oj, det gick snabbt!! Dina projekt kommer bli snygga i lillkillens rum, bra gjort 🙂 Blir ju extra kul att pyssla när det är till ett barnrum, så jag förstår din inspiration..

Kommentera/Leave a Reply

