Låda/Box

Jag köpte en leksakslåda på Ikea som jag målade om för att göra den lite snyggare. Jag blev jätte nöjd med resultatet. Sen jag blev gravid har jag blivit pyssligare och husligare. Innan var det oftast Tuna som lagade mat här hemma men nu gör jag det nästan oftare jag gör det.

I bought a toybox at Ikea and painted it to make it better. I am very satisfied with the result. Since I got pregnant I have become more interested in housework and making things. Before Tuna was the one mostly making the food at home but now I almost make it more often than him.


Före / Before


Efter / After

2 thoughts on “Låda/Box

Kommentera/Leave a Reply

