Moln/Clouds

Jag har ett tag gått och tänkt på att barnrumsinredningen från Färg & Form som det är moln på är så himla fin. Och ibland ska man ha tur! Eftersom dom är ganska dyra så har jag inte köpt något än utan har väntat och funderat lite till. Då frågar min syster (Johanna) om jag vill ha ett bäddset i svart vitt med det mönstret. Hon hade köpt det i Ullared där det tydligen är betydligt billigare än i vanliga fall. Överlycklig insåg jag nu att jag måste åka till Ullared. Tack kära syster!

I have for a while been thinking about that the childroom decorations from ”Färg & Form” which it is clouds on is very beatifull. And sometimes you get lucky! Since they are quite expensive I have not bougt any yet, I have been waiting and thinking a little bit more. Then my sister (Johanna) asks me if I want a beddingset in black and white in that pattern. She had bought it in Ullared were it is obviusly is much cheaper than usual. Thrilled I realised I have to go to Ullared. Thank you dear sister!

One thought on “Moln/Clouds

  1. Ingen fara! 🙂 Känns bara kul att det kommer till användning! Jag köpte på mig lakan i olika färgen eftersom det var så billigt! Men nu vill jag hellre ha det blå som matchar rummet! 🙂 Lakanen är nästan likadana som på bilden, tror dem är mindre molnen och fler… Men svart & vitt, som det ska vara hos er! 🙂

Kommentera/Leave a Reply

