Lekstuga/Playhouse

Efter ett tips från min syster insåg jag att det finns fantastiskt fina lekstugor som matchar vårt hus. Eller vad sägs om den här modellen från Minihusen? Nu är frågan, har killar lika roligt med en lekstuga som tjejer? Vad tror ni? Men det kanske inte behöver vara dekorerat i rosa då… även om det var väldigt fint.

After a tip from my sister i found out there is wonderfull playhouses that matches our house. Or what about this one from Minihusen? Now the question is, do boys find it as fun as girls do? What do you think? But it might not have to be decorated in pink then… although it was very nice.

Kanske barnets morfar kan hjälpa till att bygga en liten stuga…

Maby the childs grandpa can help to build a little cottage…

3 thoughts on “Lekstuga/Playhouse

  1. Ja det tror jag att dom kan ha. Just rosa bör det nog inte vara. Ja det vet du jag ställer upp om jag kan kram pappa

  2. Fint tips du fick! 🙂 Klart killarna ska ha lekstuga, tanken/drömmen är att sigge ska få en stuga som blir en kiosk på ena sidan och sedan ett garage till. Killar kan också leka med mat och annat ”tjejigt”. Axel älskar att få komma hit och leka med Sigges matvaror! 🙂

Kommentera/Leave a Reply

