Vagn

Nu ska ni få veta vad det var i paketen. Man kan ju tro att det som kom från turkiet skulle vara till bebisen men det var det inte. Det var till mig! Tunas mamma har virkat en sjal som hon har skickat till mig. Jättemysig så den kommer jag använda mycket.

I dom två stora paketen var det en barnvagn. En 2ME casablanca. Dom har släppt 2012ans modell nu så jag passade på att köpa en 2011 till ett toppenpris, eller vad sägs om 3000 kronors rea? Så här ser den ut i alla fall.

Sigge kanske vill ta sig en åktur och testa vagnen innan jag plockar undan den?

One thought on “Vagn

Kommentera/Leave a Reply

