Skruven

Nu har jag svar på hur det egentligen var med den där skruven i däcket. Den hade gått igenom gummit och när den sedan valde att trilla av av sig själv fick jag rulla lite vackert till närmsta mack, vilket som tur var var väldigt nära. Jag hade tänkt köpa däckfix så att jag kunde åka till en däckverkstad senare under dan. Men då hade jag dubbeltur. Macken hade en egen däckverkstad så dom lagade däcket och jag kunde tryggt rulla vidare. Ärligt så visste jag inte ens att det fortfarande fanns mackar med däckverkstad.

Kommentera/Leave a Reply

