Skit också!

För en vecka sen satte jag dit sprillans nya däck på min bil och i veckan lämnade jag in den för att laga en buckla som fanns på sidan. Igår insåg jag att det sitter en stor skruv rakt in i ett av däcken. Misstänker att det hamnade där när bilen var hos plåtslagaren. Men men det är bara att åka till en däckverkstad och be dom dra ut den och hoppas att den inte gått igenom. Däcket håller tätt i alla fall men det kan ju vara så att skruven täpper till hålet. Jag vågar inte dra ut den själv ifall all luft pyser ut då.

Kommentera/Leave a Reply

